پرتال مرجع قالب وبلاگ ||BEST||

پرتال مرجع قالب وبلاگ ||BEST||

قالب انواع سرویس ها
پرتال مرجع قالب وبلاگ ||BEST||

پرتال مرجع قالب وبلاگ ||BEST||

قالب انواع سرویس ها

قالب وبلاگ» bright || سیستم بلاگفا ||

 

 

:: نام قالب : bright
::
دامنه موضوعی : عمومی و...
::
وضوح نمایش استاندارد : 768 * 1024
::
مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera

::
حجم کلی قالب : پایین

آموزش نصب کامل قالب ها بر روی سیستم بلاگفا :
۱-ابتدا وارد مدیریت وبلاگ خود شوید.
۲-تمام کد های قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود را پاک کنید.
۳-کد قسمت ( قالب اصلی )
را Copy کرده و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ در سیستم بلاگفا ، Paste کنید و سپس دکمه ی ثبت تغییرات را بزنید.
۴-کد قسمت ( قالب آرشیو ) را Copy کرده و در قسمت ویرایش قالب آرشیو در سیستم بلاگفا ، Paste کنید و سپس دکمه ی ثبت تغییرات را بزنید.
5-کد قسمت ( قالب صفحات جدا )
را Copy کرده و در قسمت ویرایش قالب صفحات جدا در سیستم بلاگفا،Paste کنید و سپس دکمه ی ثبت تغییرات را بزنید.
6-اگر می خواهید زیبایی قالب وبلاگتان حفظ شود ، در نوشته های خود از عکس های با سایز بزرگ استفاده نکنید.
 

دریافت کد قالب bright برای سرویس : بلاگفا ( قالب اصلی )

دریافت کد قالب bright برای سرویس : بلاگفا ( قالب آرشیو )

دریافت کد قالب bright برای سرویس : بلاگفا ( قالب صفحات جدا )

قالب دانلود سنتر در ۲ رنگ || سیستم بلاگفا ||

بالاخره موفق شدیم قالبی که بعضی ها آروزی استفاده از در وبلاگ های خود را داشتند. به نام دانلود سنتر برای شما آماده  و ترجمه کنیم . البته این طرح اصلی این قالب برای وطن دانلود هست که بنده خودم نام این قالب را دانلود سنتر گذاشتم. این قالب در دو رنگ قرمز و آبی تهیه شده که اگر مشکلی در آن وجود داشت لطفا در نظرات ذکر کنید.  در آینده قالب های جدیدتری برای شما تهیه خواهم کرد. منتظر سورپرایز بعدی باشید.

رنگ قرمز :

مشاهده دمو

دانلود برای  بلاگفا

رنگ آبی :

مشاهده دمو

دانلود برای بلاگفا


قالب گرافیک || سیستم میهن بلاگ ||

سلام دوستانی قالبی آماده و ترجمه کردم که طرح و ایده اصلی آن از سایت پرشین جی اف ایکس گرفته شده.  این قالب برای  سیستم میهن بلاگ تهیه شده . شما را دعوت می کنم قالب گرافیک را برای وبلاگ خود از ادامه مطلب دریافت کنید. در ضمن این قالب بدون مشکل هست. و در تمامی مرور گرها قابل مشاهده هست.

مشاهده دمو

دانلود برای میهن بلاگ

قالب نوروز || سیستم بلاگ اسکای ||

قالبی آماده کردم برای  دوستانی که می خواهند وبلاگ هاشون هم رنگ و بوی عید را بگیره از این قالب استفاده کنند.

 

قالب زیبای هیجان || سیستم بلاگ اسکای ||

سلام دوستان قالب ساده در عین حال زیبایی را آماده کردم که واقعا زیبا شده. این قالب با تمامی مرورگرها سازگاری دارد. به طور کلی می توانم بگم واقعا عالی شده. این قالب برای سیستم  بلاگ اسکای آماده شده . حتما دانلود کنید. ۱۰۰%

قالب زیبای سرگرمی || سیستم بلاگفا ||

قالبی زیبا آماده کرم با موضوع سرگرمی,دانلود,موزیک و …. که با تمامی مرورگرها سازگاری دارد پیشنهاد می کنم حتما استفاده کنید. فقط شرمنده که برای سیستم بلاگفا تهیه کردم.

قالب فانتزی || سیستم بلاگفا ||

سلام دوستان قالبی آماده کردم با شکل و طرح فانتزی که بیشتر مناسب هستش برای وبلاگ دختر خانم ها …. پیشنهاد می کنم استفاده کنید. متناسب با تمام مرورگرها برای  سیستم وبلاگ دهی بلاگفا